כשהחברים שלך יתקעו עם האופנוע, הם יתקשרו קודם כל אליך! פשוט כי אתה תהיה המומחה שלהם... כשיגיע הטיפול הגדול שרבים מוכרים את האופנוע בגללו, אתה תתרגש מהרגע - כבנאדם, וכטכנאי אופנועים. הכי חשוב - אתה תבצע אותו בעצמך, ב- 5% מהעלות שאתה משלם היום... ואז, כשהאופנוע יעבוד כמו חלום, אתה תמחא לעצמך כפיים! ובעיקר - תעוף לשמיים...
כבר בשעה הראשונה של החוויה המקצועית שלנו, אלמד אותך כיצד לבנות את סדנת החלומות שלך - בתקציב סופר נמוך! ועדיין, להיות מוכן לכל משימה שתלמד לבצע. אלו גם יהיו שיעורי הבית הראשונים שלך - להתחיל לתכנן את סדנת החלומות שלך. מצליח לדמיין את זה לרגע?! בשעה השנייה אלמד אותך אילו כלים אתה חייב בעגלת הכלים שלך כדי להתחיל כמו מקצוען, ובעיקר - איך להשתמש בכלים החדשים שלך כמו אומן... כי טכנאות אופנועים היא אומנות!
בכל אחת משאר ההדרכות אלמד אותך להתבונן באחת או יותר מהמערכות של האופנוע - כפי שאף אחד אחר בעולם הזה לא יודע. ואז, אלמד אותך לפרק אותה לפירורים! קודם כל, בעיניים. ומיד לאחר מכן - בשתי ידיים. וכך, מהדרכה להדרכה, האופנוע יתחיל להיראות לך שונה לגמרי! קודם כל; כי תתחיל להתבונן בו דרך משקפיים של הבנה, ובעיקר – כי תתחיל להיווכח שאתה באמת מצליח...
100% לימוד מעשי, 100% סיכויי הצלחה!
נסה לדמיין לרגע; בכל הדרכה נעלה על הליפט בסדנה את אחד מהאופנועים שלכם, ועליו אדגים את הנושא שנקבע לאותו יום ספציפי - על פי תכנית הלימודים שמוצגת בהמשך. ללא לוח כתיבה, מחברת, וסיפורי אלף לילה ולילה... תכלס, זו הדרך היחידה להכין את תלמידיי האהובים למציאות! והקורס מתוכנן כך שכל נושא שתלמד ביום שישי בסדנת ביה"ס, תוכל לבצע מיד לאחר מכן - בבית. על-גבי האופנוע שלך.
זהו הקורס היחיד בעולם שמציע לתלמידים לימוד מעשי אמתי, ולכן גם יכולת מקצועית מיידית בנוגע לכל נושא שנלמד! אני באמת רוצה שתצליחו, ואני ממש מתכוון לזה, ולכן יצרתי עבורכם קורס שמאפשר לכם להצליח בכל משימה שתלמדו לבצע... הכי חשוב - בכל אופנוע! לאחר 22 שנים שבהן אני מלמד טכנאות אופנועים מעשית, וממשיך לשפר את הקורס הזה מהדרכה להדרכה, אני גאה לכתוב שהחוויה שאני מציע לכם היום מותאמת באופן מושלם לבעיות הספציפיות של אופנועים במדינת ישראל, ולעשרות הקומבינות שקיימות בכל אופנוע כאן בארץ...
למי מיועדת החוויה המעשית?
החוויה המקצועית המדהימה תוכננה בעיקר עבור רוכבי אופנוע, קטנוע וטרקטורון! אבל... גם אם אתה חולם להשתלב בענף ולעבוד בתחום - לא תוכל לחלום על התחלה יותר ראויה ומוערכת. התלמידים שלי מנהלים מזה שנים רבות את המוסכים הכי מכובדים בארץ, ומרוויחים את המשכורות הכי גבוהות שהיו אי פעם בענף הישראלי. יש לכך סיבה אחת - הדרך המקצועית שהם זכו לקבל ממני מאפשרת להם לצמוח, להתפתח, להתקדם, ובסופו של דבר - להיות הכי טובים בארץ! וכשאתה טוב במה שאתה עושה - יש מי שיודע להעריך את זה בסופו של דבר...
ימים, שעות, תאריכים
הקורס נמשך 80 שעות אקדמאיות, שמתחלקות על פני 10 מפגשים מעוררי השראה ומאירי עיניים - בימי שישי בלבד! מתחילים בשעה 8:00 בבוקר, ומסיימים בשעה 15:30 אחה"צ.
המחזור הבא יחל כנראה ב- 9.4.21
תנאי קבלה לביה"ס
1. גיל 21 ומעלה.
2. לאחר שרות סדיר!
מיקום בית הספר
כפר סבא
ידע, ניסיון, והתאמה לסוג האופנוע
קודם כל, הקורס אינו דורש כל ידע ו/או ניסיון קודמים! פרט לכך - הקורס מתאים לכל סוגי הקטנועים, האופנועים והטרקטורונים; אדוונצ'ר, כביש, קאסטום, מוטוקרוס, סופר-ספורט, אינדורו, טריאל.
תנאי קבלה לביה"ס והרשמה לקורס
קודם כל, אני מבקש שתקרא את כל התכנים לגבי הקורס - לפני שאתה פונה אליי או מדבר אתי! אחרת - לא יהיה לנו על מה לדבר. לאחר שאתה קורא את הפרטים, אשמח מאוד לשוחח אתך! אתה מוזמן לדבר אתי בטלפון. 0508633673. ואם לא עניתי - שלח לי ווטסאפ. אני כנראה עובד על אופנוע או מלמד, ולכן הטלפון שלי סגור.
מה קורה אם פספסתם הדרכה?
אפשר לחזור על כל הדרכה - גם אם ל-א פספסתם אותה, שוב ושוב עם כל קבוצה עתידית. באהבה אינסופית, ומהלב!
לימוד מקצועי בימי קורונה!
1. קודם כל, מספר התלמידים בכל קבוצה קטן יותר בתקופת הקורונה. 10 במקום 14. בגלל המגבלות! ולכן, אתם מרוויחים יחס הרבה יותר אישי!
2. כל מפגש בסדנה בתקופה הזויה זו מחייב את כולנו לכבד את הנחיות משרד הבריאות; מסכות והקפדה על מרחק.
3. אבל, במידה ויש הגבלות על לימוד רגיל בסדנה, עומדות בפנינו 2 אפשרויות;
# אפשרות ראשונה - לימוד מחוץ לסדנה! אם מתאפשר, נוציא את הציוד הנדרש אל השטח הפרטי שמחוץ לסדנה, ונלמד באוויר הפתוח! בדיוק לשם כך, התאמתי את כל הציוד של הסדנה לנייד, וזה בדיוק מה שעשינו בשיעורים האחרונים - למדנו בחוץ. לימוד באוויר הפתוח התגלה כחוויה נפלאה ומרעננת עבור כולנו. פשוט כייף...
# אפשרות שנייה - סגר. אני מאמין שכבר לא יהיו סגרים, אבל... אם יהיה סגר, נעבור באופן מיידי ללימוד אינטרנטי. זה בדיוק מה שאני עושה בשש השנים האחרונות עם בתי ספר בחו"ל. אני מלמד דרך מסכים! ו... לכן אני סופר מיומן וסופר מאורגן לכך - מבחינת ציוד צילום, תאורה וסאונד. הכי חשוב; אני מבטיח לך שתוך 10 דקות תפנים כי לימוד בזום מאפשר לך לראות את מה שאני מסביר פי 100 יותר טוב! פשוט כי אתה רואה הכול ממרחק של 30 ס"מ - בזווית המושלמת לכל רגע נתון! במקום לראות את הנושא הנלמד ממרחק של 2-3 מטרים - בזווית צפייה הרבה פחות מושלמת, כשאנו בסדנה.
4. באופן אישי, אני מעדיף תמיד לימוד בסדנה! תמיד. אבל... יש לי בעיה. שלוש הקבוצות האחרונות שלימדתי כאן בארץ מאז החלה הקורונה, לא רצו לחזור לסדנה לאחר שהתחלתי לימוד בזום. גם התלמידים שהכי חששו משיטת הלימוד הזו, ופסלו אותה על הסף - הצטרפו לניסיון, ומיד לאחר מכן ביקשו להמשיך את הלימוד רק בזום! שוב - אני מעדיף לימוד בסדנה, כשאתם אתי. וזו המטרה - תמיד!
תכנית הלימודים של החוויה המקצועית!
הערות חשובות ביותר - למען הסר ספק!
1. לאנשים בארץ יש נטייה לדמיין ו/או לצפות שקורס מקצועי אחד בן 80 שעות, ילמד אותם את כל האופנוע באופן מושלם, ובעיקר את מה שאני למדתי ב- 38 שנים! הבעיה היא ש- 99 אחוזים מהאנשים בארץ לא יודעים לבחור את המברג או הבוקסה הנכונים לבורג, ומסיבה זו כל האופנועים בארץ הרוסים לגמרי. אז בוא נהיה מציאותיים ונשאיר את האגו בבית... הקורס מלמד בדיוק את תכנית הלימודים שתפורט מיד. לא פחות. ולא יותר...
2. החוויה המקצועית גם אינה מיועדת ללמד אתכם לבנות אופנוע או לשפץ אופנוע! כל אדם שמדמיין זאת, פשוט חי בסרט... אני לא. אני מציאותי.
3. בשנים האחרונות אני מגלה שחלק מהתלמידים שמצטרפים לקורס, לא קוראים את התכנים ואת תכנית הלימודים שמפורטים כאן באתר. הם פשוט מדמיינים את ההיבטים שהם רוצים ללמוד, וחושבים שזה מה שאלמד אותם. אם גם אתה נוהג כך, אל תצפה ממני לקחת אחריות על מעשיי...
4. התלמידים לא מקבלים חומר כתוב הביתה.
הדרכה 1 - איך מתחילים חכם!
זוהי ההדרכה הכי חשובה בקורס, זו שתכין אתכם לחיים המקצועיים שאתם תצטרכו להתמודד בסופו של דבר - בבית! בהדרכה הזו תכירו את הכלים הכי חכמים שיאפשרו לכם להתחיל לטפל באופנועים האהובים שלכם כמו מקצוענים אמתיים - מבלי לסכן את עצמכם ומבלי להרוס כל מה שאתם נוגעים בו. נושאים כמו גישה אחראית ובוגרת, איך לארגן לעצמכם סדנה קטנה וסופר-מקצועית בעלות ממש נמוכה, אילו כלים לקנות, איך לעבוד אתם כמו אלופים, וכיצד להתמודד עם ברגים כמו מקצוענים. אלו ההיבטים שקובעים איזה טכנאי מצליח בבית ומי נכשל, מי שרלטן ומי מקצוען, מי תמיד מגיע הביתה עם האופנוע. ומי לא... אופנוע זה לא צעצוע, וטכנאות אופנועים לא לומדים ביוטיוב!
הדרכה 2 - יישור קו בטיחותי לאופנוע - מצמד, מצערת, ומתיחת שרשרת הינע
בהדרכה השנייה תלמדו לטפל ב'משולש הקדוש', כפי שאף אחד אחר בעולם הזה לא יודע; מצערת, מצמד, ומתיחה מקצועית של שרשרת ההינע. כל אחד משלוש המכניזמים הללו עלול להיות זה שימנע ממך להגיע הביתה בשלום, וזה בדיוק מה שקורה בעולם כולו; אלו 3 הגורמים הראשיים לתאונות אופנועים בכל העולם. לכן, הם חייבים לעבוד בהרמוניה מושלמת. זה בדיוק מה שאלמד אתכם לבצע בהדרכה הזו.
הדרכה 3 - מערכות שימון וקירור - אבחון תקלות + החלפת נוזלים ומסננים
ההדרכה הזו תאפשר לכל אחת ואחד מכם להבין את מערכות השימון והקירור במנוע של המכונה שלכם, לבחור באופן מושכל את הנוזלים הנכונים ביותר עבור כל מערכת, ולבצע החלפת שמנים, מסננים, ונוזל קירור - באופן מהיר, מקצועי, וללא טעויות שיסכנו אתכם או את המנוע...
הדרכה 4 - כיוון ואיזון (סט-אפ) מקצועי לבולמי הזעזועים
בהדרכה הזו ל-א תלמדו כיצד לפתוח אף בולם, אבל... תלמדו לכוון ולאזן אותם כמו מקצוענים. תכלס, זהו ההיבט הכי חשוב באופנוע, מבחינה דינאמית! ואת זה אף אחד לא מבצע... אף פעם! העניין הוא שכאן מתרחש כל הקסם... ולכן, בתום ההדרכה תוכל לכוונן את הבולמים באופנוע שלך - בבית, בקלות ובפשטות! Keep It Simple.
הדרכה 5 - מערכת דלק (קרבורטור + הזרקת דלק)
הפעם תלמדו כל מה שאפשר וחשוב לדעת בהקשר לקרבורטור ולמערכת הזרקה. תחזוקה מונעת, תקלות אופייניות, והמון קסמים מקצועיים שהופכים כל אופנוע לחלום! היחס בין הזמן שאלמד קרבורטור להזרקה תלוי במה שתחליטו. אתם מחליטים.
הדרכה 6 - מערכות חשמל ובקרה אלקטרוניות
בהדרכה הייחודית הפעם אלמד אתכם את כל ההיבטים הכי חשובים בקשר ל- 3 מערכות החשמל הכי בעייתיות בכל אופנוע: התנעה, טעינה והצתה! 99% מכל הבעיות מתרכזות במערכות הללו, ולכן כאן בדיוק נתמקד - בעיקר!
הדרכה 7 - בלמים - אבחון תקלות ותחזוקה מונעת כשל
מערכת הבלמים היא אמנם אחת מהמערכות הכי פשוטות מבחינה הנדסית במרבית המכונות שלנו, אבל... היא מחייבת הקפדה פ-נ-א-ט-י-ת על אינספור פרטים קטנים. וזה בדיוק מה שתלמדו בהדרכה הזו; לטפל במערכות הבלימה ברמת פנאטיות של טכנאי מירוצים! מישהו שם בבית מצפה שתחזרו הביתה בשלום, והאחריות שלי היא ללמד אתכם איך לעשות זאת... תמיד!
הדרכה 8 - 10 - בדיקה וכיוון מרווח שסתומים בשתי שיטות
בשלוש ההדרכות האחרונות של החוויה המדהימה שלנו, תלמדו לבדוק ולכוון את מרווח השסתומים במנוע של המכונה שלכם. זוהי פעולה שבארץ כמעט ולא מבצעים אף פעם, קודם כל כי היא עלולה להיות סופר יקרה (8000 ש"ח ויותר). ושנית, כי כולם יגידו לכם שאין צורך לבצע אותה, בגלל החשש שבמורכבות של הביצוע שלה. ולכן, הפעם תלמדו לבצע כיוון מרווח שסתומים עפ"י 2 השיטות המקובלות: ברגים + שימסים.
זוהי אחת מהפעולות הכי תובעניות שאפשר לדרוש מתלמיד הלומד טכנאות אופנועים מעשית, ולכן השארתי את הנושא המורכב הזה לסוף החוויה שלנו - על מנת שתהיו מוכנים להתמודד אתה. אם אתה בנאדם רציני, אני בטוח שתוכל לבצע אותה על האופנוע שלך.
כמה תצטרך להשקיע בעצמך?
אפשרות 1: כרטיס אשראי - 4 תשלומים שווים של 2,100 ש"ח - ללא ריבית והצמדה. 8,400 ש"ח.
אפשרות 2: מזומן - 7,950 ש"ח!
מבטיח לך:
1. כנות מוחלטת ודאגה אמתית לשלומך...
2. שקיפות מלאה ומוחלטת!
3. 22 שנות ניסיון בהדרכה של מכונאות, טכנאות והנדסת אופנועים.
4. 38 שנות ניסיון בעבודה על אופנועים, קטנועים וטרקטורונים
5. מקצוענות ברמה של טכנאי מירוצים ברמות הגבוהות ביותר בעולם!
6. חוויה מקצועית בשפה פשוטה שכל אדם יכול להבין.
7. שאיפה לשלמות מקצועית!
באהבה אינסופית! כבן אדם, כרוכב אופנוע, וכמדריך מקצועי!
שחר לוי
0508633673