כשיגיע הטיפול הגדול שרבים מוכרים את האופנוע בגללו, אתה תתרגש מהרגע - כבנאדם, ותתכונן לקראתו כמו מקצוען! הכי חשוב - אתה תבצע אותו בעצמך, ב- 5% מהעלות שאתה משלם היום... ואז, כשהאופנוע יעבוד כמו חלום - אתה פשוט תמחא לעצמך כפיים! ובעיקר - תעוף לשמיים...
כבר בשעה הראשונה של החוויה המקצועית שלנו, אלמד אותך כיצד לבנות את סדנת החלומות שלך - בתקציב סופר נמוך! ועדיין, להיות מוכן לכל משימה שתלמד לבצע. אלו גם יהיו שיעורי הבית הראשונים שלך - להתחיל לתכנן את סדנת החלומות שלך. מצליח לדמיין את זה לרגע?! בשעה השנייה אלמד אותך אילו כלים אתה חייב בעגלת הכלים שלך כדי להתחיל כמו מקצוען, ובעיקר - איך להשתמש בכלים החדשים שלך כמו אומן...
בכל אחת משאר ההדרכות אלמד אותך להתבונן באחת או יותר מהמערכות של האופנוע - כפי שאף אחד אחר בעולם הזה לא יודע. ואז, אלמד אותך לפרק אותה לפירורים! קודם כל, בעיניים. ומיד לאחר מכן - בשתי ידיים. וכך, מהדרכה להדרכה, האופנוע יתחיל להיראות לך שונה לגמרי! קודם כל; כי תתחיל להתבונן בו דרך משקפיים של הבנה, ובעיקר – כי תתחיל להיווכח שאתה באמת מצליח...
100% לימוד מעשי, 100% סיכויי הצלחה!
בכל הדרכה נעלה על הליפט בסדנה את א-ח-ד מהאופנועים שלכם, ועליו אדגים את הנושא שנקבע לאותו יום ספציפי - על פי תכנית הלימודים שמוצגת בהמשך! ללא לוח כתיבה, מחברת, וסיפורי אלף לילה ולילה. תכלס, זו הדרך היחידה להכין את תלמידיי האהובים למציאות! והקורס מתוכנן כך שכל נושא שתלמד ביום שישי בסדנת ביה"ס, תוכל לבצע מיד לאחר מכן - בבית. על-גבי האופנוע שלך.
זהו הקורס היחיד בעולם שמציע לתלמידים לימוד מעשי אמתי, ולכן גם יכולת מקצועית מיידית בנוגע לכל נושא שנלמד! אני באמת רוצה שתצליחו, ואני ממש מתכוון לזה, ולכן יצרתי עבורכם קורס שמאפשר לכם להצליח בכל משימה שתלמדו לבצע... ובכול אופננוע! לאחר 23 שנים שבהן אני מלמד טכנאות אופנועים מעשית, וממשיך לשפר את הקורס הזה מהדרכה להדרכה, אני גאה לכתוב שהחוויה שאני מציע לכם היום מותאמת באופן מושלם לבעיות הספציפיות של אופנועים במדינת ישראל, ולעשרות הקומבינות שקיימות בכל אופנוע כאן בארץ...
למי מיועדת החוויה המעשית?
החוויה המקצועית המדהימה תוכננה בעיקר עבור רוכבי אופנוע, קטנוע וטרקטורון! אבל... גם אם אתה חולם להשתלב בענף ולעבוד בתחום - לא תוכל לחלום על התחלה יותר ראויה ומוערכת. התלמידים שלי מנהלים מזה שנים רבות את המוסכים הכי מכובדים בארץ, ומרוויחים את המשכורות הכי גבוהות שהיו אי פעם בענף הישראלי. יש לכך סיבה אחת - הדרך המקצועית שהם זכו לקבל ממני מאפשרת להם לצמוח, להתפתח, להתקדם, ובסופו של דבר - להיות הכי טובים בארץ! וכשאתה טוב במה שאתה עושה - יש מי שיודע להעריך את זה בסופו של דבר...
ימים, שעות, תאריכים
הקורס נמשך 80 שעות אקדמאיות, שמתחלקות על פני 10 מפגשים מעוררי השראה ומאירי עיניים - בימי שישי בלבד! מתחילים בשעה 8:00 בבוקר, ומסיימים בשעה 15:30 אחה"צ.
המחזור הבא יחל כנראה ב- 9.4.21
תנאי קבלה לביה"ס
1. גיל 21 ומעלה.
2. לאחר שרות סדיר!
מיקום בית הספר
כפר סבא
ידע, ניסיון, והתאמה לסוג האופנוע
קודם כל, הקורס אינו דורש כל ידע ו/או ניסיון קודמים! פרט לכך - הקורס מתאים לכל סוגי הקטנועים, האופנועים והטרקטורונים; אדוונצ'ר, כביש, קאסטום, מוטוקרוס, סופר-ספורט, אינדורו, טריאל.
תנאי קבלה לביה"ס והרשמה לקורס
קודם כל, אני מבקש שתקרא את כל התכנים לגבי הקורס - לפני שאתה פונה אליי או מדבר אתי! אחרת - לא יהיה לנו על מה לדבר. לאחר שאתה קורא את הפרטים, אשמח מאוד לשוחח אתך! אתה מוזמן לדבר אתי בטלפון. 0508633673. ואם לא עניתי - שלח לי ווטסאפ. אני כנראה עובד על אופנוע או מלמד, ולכן הטלפון שלי סגור.
מה קורה אם פספסתם הדרכה?
אפשר לחזור על כל הדרכה - גם אם ל-א פספסתם אותה, שוב ושוב עם כל קבוצה עתידית. באהבה אינסופית, ומהלב!
לימוד מקצועי בימי קורונה!
המפגשים בסדנה מחייבים את כולנו להיות עם מסכות - עד להודעה חדשה לפחות.
תכנית הלימודים של החוויה המקצועית
הערות חשובות ביותר - למען הסר ספק!
1. לאנשים בארץ יש נטייה לדמיין ו/או לצפות שקורס מקצועי אחד בן 80 שעות, מלמד אותם הנדסת אופנועים או את כל מה שאני למדתי ב- 38 שנים! הבעיה היא ש- 99 אחוזים מהאנשים בארץ לא יודעים לבחור את המברג או הבוקסה הנכונים לבורג, ומסיבה זו כל האופנועים בארץ הרוסים לגמרי. אז בוא נהיה מציאותיים ונשאיר את האגו בבית... הקורס מלמד בדיוק את תכנית הלימודים שתפורט מיד. לא פחות. ולא יותר...
2. החוויה המקצועית גם אינה מיועדת ללמד אתכם לבנות אופנוע או לשפץ אופנוע! כל אדם שמדמיין זאת, פשוט לא מציאותי...
3. בשנים האחרונות אני מגלה שחלק מהתלמידים שמצטרפים לקורס, לא קוראים את התכנים ואת תכנית הלימודים שמפורטים כאן באתר. הם פשוט מדמיינים את ההיבטים שהם רוצים ללמוד, וחושבים שזה מה שאלמד אותם. אם גם אתה נוהג כך, אל תצפה ממני לקחת אחריות על מעשיי... אני יכול לקחת אחריות על המילים שלי. ועל המעשים שלי.
4. התלמידים לא מקבלים חומר כתוב הביתה.
הדרכה 1 - איך מתחילים חכם!
זוהי ההדרכה הכי חשובה בקורס, זו שתכין אתכם לחיים המקצועיים שאתם תצטרכו להתמודד בסופו של דבר - בבית! למרות שמבחינתי - ההדרכה הזו נמשכת לכל אורך הקורס. בהדרכה הזו תכירו את הכלים הכי חכמים שיאפשרו לכם להתחיל לטפל באופנועים האהובים שלכם כמו מקצוענים אמתיים - מבלי לסכן את עצמכם ומבלי להרוס כל מה שאתם נוגעים בו. נושאים כמו גישה אחראית ובוגרת, איך לארגן לעצמכם סדנה קטנה וסופר-מקצועית בעלות ממש נמוכה, אילו כלים לקנות, איך לעבוד אתם כמו אלופים, וכיצד להתמודד עם ברגים כמו מקצוענים. אלו ההיבטים שקובעים איזה טכנאי מצליח בבית ומי נכשל, מי שרלטן ומי מקצוען, מי תמיד מגיע הביתה עם האופנוע. ומי לא... אופנוע זה לא צעצוע, וטכנאות אופנועים לא לומדים ביוטיוב...
הדרכה 2 - יישור קו בטיחותי לאופנוע - מצמד, מצערת, ומתיחת שרשרת הינע
בהדרכה השנייה תלמדו לטפל ב'משולש הקדוש', כפי שאף אחד אחר בעולם הזה לא יודע; מצערת, מצמד, ומתיחה מקצועית של שרשרת ההינע. כל אחד משלוש המכניזמים הללו עלול להיות זה שימנע ממך להגיע הביתה בשלום, וזה בדיוק מה שקורה בעולם כולו; אלו 3 הגורמים הראשיים לתאונות אופנועים בכל העולם. לכן, הם חייבים לעבוד בהרמוניה מושלמת. זה בדיוק מה שאלמד אתכם לבצע בהדרכה הזו.
הדרכה 3 - מערכות שימון וקירור - אבחון תקלות + החלפת נוזלים ומסננים
ההדרכה הזו תאפשר לכל אחת ואחד מכם להבין את מערכות השימון והקירור במנוע של המכונה שלכם, לבחור באופן מושכל את הנוזלים הנכונים ביותר עבור כל מערכת, ולבצע החלפת שמנים, מסננים, ונוזל קירור - באופן מהיר, מקצועי, וללא טעויות שיסכנו אתכם או את המנוע...
הדרכה 4 - פרונט ובולמי זעזועים תחזוקה חיצונית כיוון + איזון מקצועי של בולמי הזעזועים
בהדרכה הזו תלמדו לבצע את כל ההכנות המקדימות לכיוון מקצועי של בולמי הזעזועים באופנוע שלכם. ואז תלמדו לכוון ולאזן את הבולמים כפי שרק טכנאי מירוצים מבצעים אותה. ככה אני תמיד מבצע אותה, וזה בדיוק מה שאלמד אתכם לבצע. פשוט וחכם! במהלך ההדרכה אדגים תהליך מלא של כיוון ואיזון של בולמים באופנוע אחד. לפחות. לפעמים אני מצליח להדגים את התהליך על 3 אופנועים שונים...
הדרכה 5 - מערכת דלק (קרבורטור + הזרקת דלק)
הפעם תלמדו כל מה שאפשר וחשוב לדעת בהקשר לקרבורטור ולמערכת הזרקה. תחזוקה מונעת, תקלות אופייניות, והמון קסמים מקצועיים שהופכים כל אופנוע לחלום! היחס בין הזמן שאלמד קרבורטור להזרקה תלוי במה שתחליטו. אתם מחליטים.
הדרכה 6 - מערכות חשמל ובקרה אלקטרוניות
בהדרכה הייחודית הפעם אלמד אתכם את כל ההיבטים שאתם חייבים להכיר על מנת למנוע מראש את כל התקלות בשלוש מערכות החשמל הכי בעייתיות בכל אופנוע: התנעה, טעינה והצתה! 99% מכל הבעיות מתרכזות במערכות הללו, ולכן כאן בדיוק נתמקד... הכי חשוב לי זה לשבור לכם את הפחד מלגשת לבעיות חשמל, וכשתבינו את שאסביר לכם - אני מבטיח שגם הפחד ייעלם...
הדרכה 7 - בלמים - אבחון תקלות ותחזוקה מונעת כשל
מערכות הבלמים באופנועים מחייבות הבנה אמתית, ויכולת לבצע 4 פעולות טכניות קריטיות שאף אחד בעולם הזה לא מבצע. אלה בדיוק 4 הפעולות שאתה תלמד לבצע, היות וההיבטים שאלמד אותך הם היחידים שקובעים את איכות ורמת הבלימה של האופנוע שלך. אותם 4 היבטים הם גם היחידים שקובעים מי תמיד חוזר הביתה בשלום. ומי לא תמיד...
הדרכה 8 - 10 - בדיקה וכיוון מרווח שסתומים בשתי שיטות
בשלוש ההדרכות האחרונות של החוויה המדהימה שלנו, תלמדו לבדוק ולכוון את מרווח השסתומים במנוע של המכונה שלכם. זוהי פעולה שבארץ אף אחד לא מבצע! קודם כל, כי אף אחד לא מוכן לשלם עליה 5000-8000 ש"ח. שנית, כי 99 אחוז מ"אנשי המקצוע" שלא למדו את מה שאתה תלמד בשעה הראשונה בקורס, יגידו לך שאין צורך לבצע אותה. הם פשוט חוששים לבצע אותה... אתם תלמדו לבצע כיוון מרווח שסתומים עפ"י 2 השיטות המקובלות: ברגים + שימסים.
כיוון מרווח שסתומים היא פעולת התחזוקה הכי קריטית לחיי המנוע - מבחינה מכאנית! וגם אחת מהפעולות הכי תובעניות שאפשר לדרוש מתלמיד שלומד טכנאות אופנועים מעשית - לבצע. מהסיבה הזו בדיוק, השארתי את הנושא הסופר-מורכב ומרתק הזה - לסוף החוויה שלנו! על מנת שתהיו מוכנים להתמודד אתה כמו הגיבורים שאני מכין אתכם להיות.
זה השלב שבמהלכו תפנימו עד כמה מורכבת המכונה שבאופנוע!
זהו גם השלב הכי מרגש מבחינתי כמדריך
השלב שאני כבר לא נוגע באף אלי עבודה
ואתם מבצעים את הכול - לבד, בכוחות עצמכם.
זהו השלב שאני משחרר אתכם לעוף...
זהו הרגע שהכי מרגש אותי בעולם הזה...
כל פעם מחדש.
כמה תצטרך להשקיע בעצמך?
אפשרות 1: כרטיס אשראי - 4 תשלומים שווים של 1795 ש"ח + מע"מ (2,100 ש"ח). 7180 ש"ח + מע"מ. (8,400 ש"ח).
אפשרות 2: הנחת מזומן - 6,795 ש"ח + מע"מ. (7,950 ש"ח)!
מבטיח לך:
1. כנות מוחלטת ודאגה אמתית לשלומך...
2. שקיפות מלאה ומוחלטת!
3. 22 שנות ניסיון בהדרכה של מכונאות, טכנאות והנדסת אופנועים.
4. 38 שנות ניסיון בעבודה על אופנועים, קטנועים וטרקטורונים
5. מקצוענות ברמה של טכנאי מירוצים ברמות הגבוהות ביותר בעולם!
6. חוויה מקצועית בשפה פשוטה שכל אדם יכול להבין.
7. שאיפה לשלמות מקצועית!
באהבה אינסופית! כבן אדם, כרוכב אופנוע, וכמדריך מקצועי!
שחר לוי
0508633673