האומנות שבאופנוע

קורס טכנאות 100% מעשי! בלי תאוריה ובולשיט...

הדפסה

Coiurse workshop 767x767 11111

2

שלום וברוך הבא

אם הגעת לכאן, אתה כנראה מחפש חיבור טכני אמיתי לאופנוע שלך — כזה שנותן לך הבנה, יכולת מעשית, ביטחון, וחיסכון אמיתי.

אולי נמאס לך לחפש מוסך שאפשר לסמוך עליו, למרות שהחלפת כבר 10.

אולי נמאס לך לקנות אופנוע שהוא פסגת הטכנולוגיה, ולראות איך מטפלים בו במוסך שנראה ומרגיש כמו בעזה. 

אולי נמאס לך לשלם הון על תיקונים שחוזרים שוב ושוב - מבלי להרגיש אף שיפור אמיתי. 

אולי אתה סובל מדפיקות בגיר, מבלם קדמי שלא עוצר, ממצערת תפוסה או מכל בעיה אחרת, וכולם אומרים לך... "סע אח שלי, יהיה בסדר".   

ואולי אתה פשוט מחפש שקט נפשי - לדעת לבדוק ולוודא שהאופנוע שלך צפוי, מדויק, בטיחותי, ולא מסתיר ממך הפתעות.  

אם אתה מחפש הבנה, שליטה ועצמאות טכנית אמיתית - בלי להמשיך להיות תלוי בניחושים, בסרטונים עלובים, במוסכים, ובתיקונים חוזרים — אתה במקום היחיד שיכול לשנות את המציאות העגומה והמסוכנת הזו עבורך. לטובה, כמובן. 

האומנות שבאופנוע היא חוויה אנושית-מקצועית ייחודית שמאפשרת לך לקחת אחריות ולהיות עצמאי בכל הקשור בהיבטים הטכניים הכי חשובים של כמעט כל אופנוע בעולם הזה. 

לב הבעיה

כשאתה יודע לבדוק ולעבוד נכון, אתה יכול לזהות בעיה כשהיא עוד קטנה, למנוע נזק לפני שהוא קורה, ולשמור על אופנוע צפוי, מדויק, בטיחותי, וסופר זול לתחזוקה - לאורך שנים. זו לא תחושת בטן — זו תוצאה של הבנה טכנית ויכולת מעשית.

ברגע שאתה מבין מה כל מערכת עושה, איך כל שינוי קטן משפיע על מכלול שלם, ואיפה עובר הגבול בין מה נכון ומה לא נכון — השליטה עוברת אליך. 

הסיבה שזה לא קורה אצל הרוב המכריע של הרוכבים פשוטה: אופנוע הוא מכונה הנדסית מורכבת ביותר! כשעובדים עליה מתוך ניחוש מבלי להבין את המערכת או המכניזם באמת, כל טעות קטנה מתגלגלת מהר מאוד לנזק יקר כלכלית ומסוכן מבחינה בטיחותית. 

זה קרוב העיקר בגלל חוסר שיטה ברורה: מה לבדוק, מה נכון, למה זה קורה, ואיך פעולה אחת משפיעה על כלל המערכת. דבר אחד בטוח - התוצאה היא אופנוע לא צפוי, תחושת חוסר ביטחון ברכיבה, והוצאות על תיקונים ובעיות שחוזרים על עצמם שוב ושוב ושוב. 

הקורס נבנה בדיוק כדי לשבור את המעגל הבעייתי הזה. לא רק כדי לאפשר לך “לדעת יותר”, אלא בעיקר כדי ללמד אותך איך לקחת אחריות, לבצע את הדברים לבד, לעבוד נכון, מדויק, ובאופן שניתן לשחזור. בכל אופנוע ובכל פעם מחדש.

2

PSD 1141x300 2222222

מרגיש מוכר?

אם כבר עכשיו אתה מבין שמה שאתה מחפש זה ללמוד לעבוד על אופנועים באופן שונה מאוד מהדרך שבה אתה עובד עד היום, הקורס הייחודי שלי תוכנן בדיוק בשבילך!

לימוד 100% מעשי! 

אם אתה רוצה לדעת לעבוד באמת על כל אופנוע מטרי (פרט לאופנועי הארלי), לחסוך את עלויות התחזוקה, ולחזור הביתה בשלום — אתה במקום היחיד שמאפשר לך לעשות את זה. אתה יודע למה? כי לימוד תיאורטי זו פשוט עבודה בעיניים, ולכן אתה תקבל בדיוק את ההיפך.

כבר בהדרכה הראשונה תלמד לארגן לעצמך פינת עבודה נוחה ומסודרת, ולהצטייד בכלי העבודה שיאפשרו לך לעבוד כמו מקצוען אמיתי. מיד לאחר מכן תלמד את כל טכניקות העבודה שילוו אותך בכל תהליך בעתיד: אותן טכניקות שהופכות כל משימה להצלחה, כל מכניזם למושלם, כל אופנוע להרמוני, וכל רוכב אופנוע למאושר באדם.

אלו הטכניקות שקובעות מי מקצוען ומי שרלטן, מי תמיד מגיע הביתה בשלום - בזכות האופנוע, ומי לא. ו... מי משלם 10,000 שקלים כל שנה על תיקונים, ומי משלם 20 שקלים על תחזוקה מונעת כשל. שלוש ההיבטים האלה הם הבסיס הכי חשוב ביכולת שלך ליצור שינוי דרמטי בחיים שלך כרוכב אופנוע ולהפוך לטכנאי אופנועים מקצוען.  

ימים, שעות, תאריכים 

הקורס נמשך 88 שעות אקדמאיות שמתחלקות על פני 11 מפגשים מעשיים מאירי עיניים!

כל מפגש כולל 8 שעות לימוד רצופות, המאפשרות עבודה מעמיקה ורציפה על החומר.

הלימודים מתקיימים בכפר סבא, בימי שישי.
שעות הלימוד: 08:30–15:30.

הקורס הבא ייפתח ב־16.01.2026.
ההרשמה פתוחה. 

767x767 2 1001

PSD 1141x300

כשאתה נותן לי את ימי שישי שלך

אני יודע שהתחייבות לקורס שנמשך 11 שבועות ברצף לא פשוטה עבור המון אנשים. אז קודם כל, אני רוצה שתדע שהזמן שלך קדוש עבורי. כשאתה בוחר להקדיש 11 ימי שישי לחוויה הייחודית שאני מציע לך - אני מתחייב לספק לך חוויה אנושית ומקצועית יוצאת דופן בכל היבט.  

אני יודע עד כמה אני רציני ומחויב לבית הספר ולחוויה שאתה חווה בקורס. בנוסף, אני בוחר את התלמידים שלי בקפידה רבה, וזה בדיוק מה שמאפשר לי לקחת אחריות מלאה על החוויה, ולעמוד מאחורי כל מילה שלי. זו ההתחייבות שלי, כבנאדם. כאיש מקצוע, וכבעלים של בית הספר.

המטרה שלי פשוטה וברורה: שבכל ארוחת שישי  תדבר רק על הקורס, ותחלום כל השבוע רק על ההדרכה הבאה.

השלמת הדרכות וחזרה בלתי מוגבלת על ההדרכות 

הקורס מיועד לאנשים רציניים, עם חיים אמיתיים ולוחות זמנים מורכבים. ההגעה לכל מפגש חשובה, והמחויבות לקורס היא מלאה. יחד עם זאת, הקורס בנוי כמערכת מקצועית רצינית, ולא כאירוע חד־פעמי. 

לכן, אם פספסת הדרכה — ניתן להשלים אותה במסגרת מחזורי הקורס הבאים. 

גם אם לא פספסת, ניתן לחזור על כל ההדרכות ולחזק הבנה ויכולת מעשית כמה פעמים שתבקש.

מבחינתי, אתה מוזמן להשתתף בקורס כולו, מההתחלה ועד הסוף - 3 פעמים.

יהיה לי לעונג לארח אותך שוב ושוב. 

אני מאפשר זאת מתוך מחויבות אמיתית לתהליך הלמידה. אני רוצה שהתלמידים יבינו באמת, ירגישו בטוחים ביכולת המעשית שהם רוכשים, ויחזקו אותה בדיוק במקומות שבהם נדרש עומק נוסף. המטרה אינה לסמן V על תכנים, אלא לבנות הבנה מקצועית, מדויקת ובטוחה — כזו שנשארת לאורך זמן.

PSD 1141x300 7

שישי קודש - לימודים באווירה משפחתית ואינטימית. 

קבוצה קטנה, שקט, בלי לחץ של שגרה. וייב של יום שישי שמאפשר חיבור, עבודה אמיתית באווירה של “בית” – לא עוד קורס, אלא חוויה שמחכים לה כל השבוע. 'שישי קודש', ככה כולנו מכנים את ימי השישי שלנו בסדנה.  

100

לימודי יום - רצף, פוקוס, וסגירת מעגל

יום לימודים ארוך מאפשר להתחיל נושא חדש בבוקר ולסיים אותו עד סוף היום. הרצף הזה יוצר סדר, עומק והבנה אמיתית – בלי קפיצות ובלי חורים.

אופנועים הם מכונות מורכבות, ועבודה מדויקת עליהן דורשת ריכוז, חדות וערנות. מהסיבה הזו בדיוק אני מלמד רק בשעות היום כבר למעלה מ- 20 שנה. לימודים באור יום טבעי, אחרי שנת לילה טובה, משפרים משמעותית את הערנות והיכולת להתרכז, ומאפשרים למוח לקלוט ולעבד מידע בצורה הרבה יותר יעילה בהשוואה ללימודי ערב. 

מעבר לכך, לימודי יום חוסכים זמן יקר וכסף על נסיעות – דבר שהתלמידים עצמם מציינים שוב ושוב כחלק משמעותי מהבחירה שלהם.

לעומת זאת, לימודי ערב תיאורטיים מתקיימים לרוב אחרי יום עבודה מלא, עייפות, עומס ופקקים. במצב כזה קשה לשמור על ריכוז, קל לפספס פרטים חשובים, והלמידה נפגעת. כשמדובר בטכנאות אופנועים מעשית – זו לא פחות מסכנת נפשות. 

אמון

ההיבט הכי חשוב מבחינתי זה לזכות באמון שלך כבנאדם. אני יודע שבניית אמון דורשת זמן. בנוסף, היא דורשת ממני להוכיח את עצמי שוב ושוב. ולכן, אני מוכן לעשות הכול על מנת להוכיח לך שאתה יכול לסמוך עליי.  

לכן, אם אנחנו רוצים להתחיל איזשהו תהליך למידה מקצועי ובטוח יחד - כמדריך תלמיד, אתה חייב להאמין בי, ואני חייב להאמין בך. מבחינתי, האמון שלך בי הוא הבסיס לכל השאר. לכן, אני מבקש ממך לשבור את כל הכללים כבר מעכשיו, ו... לסמוך עליי. בתמורה אני מתחייב להוכיח לך שוב ושוב לאורך כל הקורס שאני אכן ראוי לאמון שאתה נותן בי. בכל הדרכה, בכל תהליך ובכל שלב...

אני אדם טוב וישר, ואני מתחייב לך על כך. בנוסף, המטרה היחידה שלי בעולם הזה מבחינה מקצועית היא ללמד את שאר חברי הקורס ואותך לעבוד על אופנועים באופן הכי בוגר, הכי מקצועי, הכי מעשי והכי בטוח שאתה מסוגל לדמיין.  

6

1141x300 me

הכי חשוב, אני מתחייב על כל מילה שאני כותב באתר שלי, ועומד מאחורי כל מילה. זה אומר שאם לדוגמה אני מבטיח לך שהשיפוץ של מכניזם ההפעלה של המצמד לא יעלה לך שקל אחד, השיפוץ לא יעלה לך שקל. 

ואם אני מבטיח לך מערכת בלמים מושלמת כפי שמעולם לא חווית ב 5-7 שקלים, זו תהיה בדיוק עלות השיפוץ שנוציא מהקורס על מנת לשפץ 2 מערכות בלם. 7 שקלים למערכת. וזו תהיה העלות שתצטרך להוציא מהכיס גם בבית. אני מאוד מאוד מדויק במילים שלי. הרבה יותר ממה שכפי שתצליח לדמיין.

אני יודע שחלק גדול מההבטחות שלי נשמעות טוב מדי מכדי להיות אמיתיות, ולכן רבים מתקשים מאוד להאמין למספרים שאני מציין. קודם כל, חובת ההוכחה עליי, כמובן. החל בהדרכה הראשונה ועד לאחרונה. חוץ מזה, אני באמת לא אשם שעבדו עליך כל החיים, ושהתרגלת למציאות העגומה שאתה מכיר. 

עדיין, אם תשכיל לתת בי אמון, תגלה שאתה מקבל ממני הרבה יותר ממה שאני מבטיח במילים. זה בדיוק מה שאני עושה כל יום ב- 29 השנים האחרונות – מכשיר מקצוענים. זוהי התשוקה הגדולה ביותר של חיי, וזה בדיוק מה שנעשה יחד בקורס הנפלא שיצרתי עבורכם.

החוויה המקצועית

בחוויה המקצועית שאני מציע לך אין תיאוריה מנותקת מהמציאות, אין מחברות, אין לוחות, ואין בולשיט. יש אופנועים אמיתיים, עגלת כלים עם כלים ידניים שלא תמצא באף מוסך בעולם הזה, תלמידים שמצפים לקבל את הערך הכי גבוה לזמן שלהם, מדריך פדנט אחד, ובעיקר... הרבה אמת ומציאות. 

365 2

555555

איך ההדרכות מתבצעות בפועל

בכל הדרכה נכניס לסדנה מכונה אחת, 2, או 3, ועליהן נלמד תוך כדי ביצוע בפועל את הנושא שנקבע לאותו יום ספציפי - על פי תכנית הלימודים שמוצגת בהמשך דף זה.

בשלב הראשון תלמד להבין את כל החלקים של המערכת, ו... איך הם פועלים - כמכניזם. 

בשלב הבא תלמד לפרק את המכניזם לפירורים, לנקות את כל החלקים ולהכין אותם לבחינה ויזואלית.

עכשיו תלמד לזהות את כל הבעיות שקיימות בכל רכיב, קטן כגדול, ולשפר את התפקוד שלו עד כמה שניתן. 

בהמשך נרכיב כל מכניזם לאט ובזהירות תוך הקפדה על כל פרט הכי קטן.

בסופו של תהליך נכוונן אותו לרמת הרמוניה שמעולם לא חווית! 

כך בדיוק מתנהלות כל ההדרכות, החל מהדקה הראשונה ועד לאחרונה.

רק ההדרכה הראשונה שונה. פירוט מדויק בהמשך. 

מה יקרה כשתתחיל ליישם את מה שתלמד 

הקורס מלמד אותך לפרק כל אופנוע למערכות ולמכלולים - קודם כל, בעיניים ובראש. ומיד לאחר מכן - בידיים. כשאתה מתמקד כל פעם במערכת או במכניזם בודד - באופן מסודר וחכם, הרבה יותר קל להבין איך הם בנויים, כיצד הם פועלים, ואיך לזהות בעיות קיימות או מתחילות. 

ולכן, בסיום של כל הדרכה תהיה לך יכולת אמיתית לאבחן תקלות במערכת או במכניזם שנלמדו, להבין את המשמעות שלהן, ולדעת לטפל בהן כמו אלוף. 

הכי חשוב, כל הדרכה תלמד אותך לשפץ ולשפר באופן תהומי את התפקוד של מכניזם אחר - ע"י פרוק, ניקוי, גירוז, הרכבה, וכיוון מדויק. 

אין כאן קסמים. יש כאן טכנאות מעשית טהורה שמאפשרת ליצור אופנוע מאוזן, חלק, בטיחותי, והרמוני לרכיבה!

333 2

איך הקורס חוסך לך עד 99% מעלויות התחזוקה והתיקונים של האופנוע לכל החיים?

יש שלושה גורמים עיקריים שקובעים אם פעולה טכנית שמתבצעת באופנוע עולה אלפי שקלים, או... שקלים בודדים. 

1. ידע. ידע טכני הוא כסף. מי שמבין מה הוא עושה – שולט באופנוע שלו. מי שלא – משלם למישהו אחר. כל פעם מחדש. כל החיים. 
האופנוע עצמו לא יקר לתחזוקה. חוסר ידע כן.

2. זמן עבודה. העלות הגבוהה ביותר בטיפול הטכני של כל אופנוע זה זמן העבודה של המכונאי שהורס לך את האופנוע. שעת עבודה מקובלת בארץ ובשאר המדינות נעה בין 300–400 ₪. 

אבל... ברגע שאתה יודע לבצע לבד את רוב הפעולות הטכניות שאתה נדרש לבצע בכל אופנוע שיש לך, עלות העבודה פשוט נעלמת. אפס. לא באופן זמני. לצמיתות.

3. חלקי חילוף. רוב האנשים בטוחים ששיפוץ מחייב החלפת חלקים. ברוב המכריע של המקרים — זה פשוט לא נכון. 
בקורס אנחנו משפצים מערכות שלמות - בלי להחליף אף חלק. 

במקרים בודדים נחליף 2 דסקיות ב־20 אגורות,
גומייה ב־50 אגורות,
נוזל בלם או שמן הידראולי בכ־7 שקלים. 

זה הכול.

PSD 1141x300 2222

מקור השם 'האומנות שבאופנוע'

תכלס, כאן מתחילה 'האומנות שבאופנוע'. מכאן נולד שם הקורס. לא בהחלפת חלקים יקרה, ולא בפירוקים מיותרים, אלא בידיעה המדויקת מה לגעת, איך לגעת, ומתי לעצור. דווקא כאן, בפרטים הכי קטנים, בהחלטות הזהירות, וביכולת לא להחליף מה שלא צריך, נולדת האומנות.

לא קסם. לא טריקים. עבודה מדויקת, סבלנית ונטולת אגו, שמחזירה מכונה מורכבת למצב מושלם. 

בלי להחליף אף חלק. 

99% מהמשימות שתלמד לבצע לא עולות לי ולא יעלו לך אפילו שקל בודד. 
ו... השיפוץ היקר ביותר שתלמד לבצע יעלה לשנינו 7 שקלים.  

זה לא רעיון תיאורטי. זה קורה בפועל. וזה בדיוק מה שאני מוכיח לכם בקורס.
כל פעם מחדש.
בכל הדרכה. 

מצליח לדמיין את זה?

כמה יעלו לך הטיפולים השוטפים לאחר הקורס

טיפולי 5000, 10,000, 24,000 ו- 48,000 ק"מ יעלו לך בין 20 ל- 50 שקלים גם אם תצטרך לכוון את מרווח השסתומים במנוע.

20-50 ש"ח במקום 5,000-10,000 ש"ח. 

פרט לשמן מנוע, למסנן השמן, למסנן האוויר, ולמצתים. אם תצטרך. לכשתצטרך...

קשה לדמיין את זה, אני יודע. אבל... זו האמת לאמיתה.  

PrevNext
שגיב

שגיב

"אחרי שנים שאני נמשך לתחום ובטוח שדרך הדרכות יוטיוב אני מבין גדול, החלטתי סוף סוף ללמוד באמת את המכונה שבאופנוע. עכשיו אחרי הקורס שהיה מקצועי ביותר, אני מבין כמה שטויות עשיתי לפני, ושמח על הזמן והצרות שחסכתי לעצמי בהמשך! שחר, אני רוצה להגיד תודה על חוויה מקצועית ומהנה. לפני הכל, אתה בנאדם נדיר שנותן את הלב, מקצוען ומורה מעולה!!! פשוט כייף להגיע בימי שישי לבית הספר; אווירה משפחתית, כל הדרכה וכל נושא תמיד מעניין ברור מעשי והכי מקצועי שיש!!! כל הכיתה מרותקת, ותמיד מופתעים מחדש שמפרקים מכלולים ומבינים באמת איך עובדים הדברים, איך לטפל ואיך לעבוד כמו מקצוענים ברמה הכי גבוהה! אני למדתי המון ונהניתי מכל רגע!!"

דוד

דוד

"אומרים שמוטב מאוחר מאשר אף פעם, נכון?! אז... אני רוצה לפרגן לאיש מאוד יקר בשבילי, שהיה מורה דרך ומדריך בכל הקשור לאופנוע. למדתי אצל שחר לוי קורס סופר מקצועי ומעניין, שעזר לי ועוזר לי עד עכשיו כאופנוען. חוץ מלהיות בקי, והכי מקצועי שיש בנושא האופנוע, האיש גם בן אדם משכמו ומעלה שכבוד גדול להימנות בן מכריו או חבריו. בשנת 2018 הבאתי לשחר את האופנוע שלי לצילומים והדגמות מקצועיות, ושחר פשוט שיפץ לי את האופנוע ללא עלות כלל. ברכיבה הראשונה אחרי זה פשוט לא זיהיתי את הכלי - משהו אחר לגמרי, הייתי בשוק! והכל בחינם ו... עם חיוך. לא הייתי בסדר שעד עכשיו לא יצא לי להודות ולפרגן אבל הגיעה העת ואני מקווה שהוא יסלח לי."

רותם

רותם

"בוקר. שעות לא שעות. מוסך באמצע תל אביב. טכנאות אופנועים! הסיבה שאני מתעורר בבוקר לא מובנת מאליה, ואני אומר תודה! תודה על כל מה שחוויתי בקורס אצל ‎שחר לוי‎ מבית הספר המכונה שבאופנוע. כי מאז חיי השתנו לטובה. למדתי מהטובים ביותר כיצד לגשת למכונה כל כך מופלאה ומרתקת שאין דומה לה. אז שחר, תודה שכן האמנת בי, תודה שנתת לי תקווה, ותודה שהפכת אותי מילד חסר ידע ואחריות לטכנאי אופנועים שמתפרנס בכבוד ולמד מקצוענות מהיא."

 

אלון

אלון

"זכיתי להכיר איש יקר עם לב ענק קוראים לו שחר לוי. ביחד עברנו חוויה מדהימה, בדרך להכיר וללמוד את המכונה שבאופנוע, חוויה שאותה לא אשכח בחיים...... אתה איש עם לב ענק, ההשקעה והאכפתיות שלך לכל אחד מהתלמידים במהלך הקורס, הייתה ניכרת כל הזמן! האנשים שפגשתי והכרתי בקורס הפכו למשפחה, אין הגדרה אחרת. הדרך לפנינו ארוכה, אבל אתך שחר ועם האנשים שזכיתי להכיר אני לא דואג. תודה שחר על הכל, ותודה לחברים הנפלאים...... אלף תודות לא יספיקו.........."

צחי

צחי

"10 שנים לקח לי להגיע לקורס האומנות שבאופנוע, ומקצוען ופדנט כמו שחר עדיין לא פגשתי. הידע שאני מקבל בקורס והיכולת לבצע טיפולים שוטפים ולכוון חלק מהמכלולים שווים כל רגע וכל שקל. סיימתי את הקורס לפני כשבועיים, וכל מה ששחר כתב מתאר אחד לאחד את מה שהקורס נותן: הבנה מכנית וטכנית של המכונה המדהימה שנקראת אופנוע, הידע והיכולת לבצע טיפולים שוטפים וטיפולים מונעים שמשפרים את חווית הרכיבה, מאריכים את חיי המכלולים השונים וחוסכים כסף רב בעלויות טיפולים במוסך. אין תחרות לשחר במקצועיות, ברצינות ובגישה! מומלץ לכל מי שרואה בעצמו אופנוען, אוהב את המכונה ורוצה לטפל בה כפי שאף מוסך לא יבצע עבורו!"

זאביק

זאביק

"שחר אחי התחלנו בתור מדריך/מורה בקורס טכנאות אופנועים המדהים שלך, ובסוף נהינו כמו אחים. מאז עברו כמה שנים שאני עוזר ומציל חברים ומכרים עם בעיות מטורפות באופנועים, וגם מתפרנס מזה קצת. מי שלא מכיר אותך ולא למד אצלך לא יכול להבין אותי. ומי שחושב או מהסס לעשות את הקורס שלך ובסוף לא עושה - לא יכול להבין מה הוא מפספס! בקיצור אין כמוך מכול הבחינות - במקצועיות ובחברות."

מוטי

מוטי

"קורס המכונה שבאופנוע מומלץ בחום לכל רוכב אופנוע! שחר מדריך מהנשמה... מספר 1, אלוף האלופים. לא לפספס".

אליעזר

אליעזר

"זכיתי להכיר איש יקר עם לב ענק קוראים לו "שחר לוי" מבית הספר לטכנאות אופנועים המכונה שבאופנוע. עברנו ביחד חוויה מדהימה בדרך להכיר וללמוד את המכונה שבאופנוע. חוויה שאותה לא אשכח בחיים...... אתה איש עם לב ענק, ההשקעה והאכפתיות שלך לכל אחד מהתלמידים במהלך הקורס הייתה ניכרת כל הזמן. והאנשים שפגשתי והכרתי בקורס הפכו למשפחה. אין הגדרה אחרת. הדרך לפנינו ארוכה, אבל אתך שחר ועם האנשים שזכיתי להכיר אני לא דואג. תודה על הכל, ותודה לחברים הנפלאים...... אלף תודות לא יספיקו.........."

שלמה

שלמה

"קורס האומנות שבאופנוע הוא פשוט חוויה מדהימה! שווה כל רגע ושקל, והכי חשוב - שחר אתה בנאדם זהב!"

ויקי

ויקי

"אין עלייך שחר! לפני הכול אתה איש מדהים!! ו... מורה נהדר. ישר כוח!!!"

אילן

אילן

"אלוף האלופים יא שחר, הקורס טכנאות אופנועים שלך שווה כל עשר אגורות, מה גם שהידע מעצים בצורה בלתי רגילה!!!"

רוברט

רוברט

"קורס מומלץ מאוד, הוסיף לי כל כך הרבה!"

צור

צור

"אני בדרך כלל לא כותב כי אני גרוע בזה, אבל לפעמים צריך כי שחר מבית הספר לטכנאות אופנועים מעשית הוא אחד האנשים המדהימים שיצא לי להכיר בתור בנאדם. שחר היקר, אתה היחיד שהצלחת לפתוח לי את העיניים שעל אופנוע לא עולים ונותנים גז. אתה לימדת אותי שיש כל כך הרבה דברים לפני זה, אז תודה לך. אתה מורה נהדר שמסביר כל דבר הכי טוב שאפשר וזה פשוט מדהים לראות איך כל הכיתה מרותקת!"

אלעד

אלעד

"חיפשתי מקום שילמד אותי איך לגשת ולטפל בידיים שלי באופנוע שכל כך יקר לי. בלי לעשות נזק! כשהתחלתי ליישם את מה שלמדתי בקורס לטכנאות אופנועים האומנות שבאופנוע, הכול הפך חלק יותר, וכיף יותר. החיבור למכונה שלי גדל משמעותית ברגע שהתחלתי להקשיב לה והיא לי... יום אחד שחר עלה על האופנוע שלי וגילה שאני נוסע עם גלגל קדמי נעול כמעט לגמרי (יומיים אחרי שהחלפתי רפידות בלם במוסך). שחר לא עזב אותי לרגע וישב ימים כלילות על מנת לפתור את הבעיה. בסוף קיבלתי אופנוע שלם שמרגיש יותר חדש מאשר בחברה! אז אם אתם רוצים ללמוד איך להתייחס למכונה שלכם באופן שמגיע לה, ורוצים ללמוד מהטוב ביותר הגעתם למקום הנכון!"

 

Untitled 1 1

PSD 767x767 77777

למי מיועדת החוויה המעשית?

קורס 'האומנות שבאופנוע' מתאים לכל מי שחולם להתבונן, לגשת, להבין, ולעבוד על כל אופנוע כמו טכנאי ברמה הגבוהה ביותר בעולם! בלי שכונה, ובלי קומבינות.

זו חוויה שמיועדת לאנשים רציניים, עם סקרנות טכנית, יכולת ריכוז, ונכונות ללמוד תהליכים מעשיים אמיתיים. אופנוע הוא מכונה מורכבת שדורשת תשומת לב לפרטים הכי קטנים. בנוסף, עבודה על אופנועים מחייבת דיוק ולקיחת אחריות מקצועית. ולכן, הקורס לא מתאים לכל מי שפונה אליי. 

אם אתה מחפש ללמוד טכנאות מעשית ברמה הכי גבוהה שיש -  הגעת למקום הנכון. אבל... אני חייב להאמין שאתה אתה רציני, שאתה נחוש ללמוד, ואתה אדם מכבד. זה הבסיס להתקבל לביה"ס. 

איך אני בוחר את התלמידים שלי 

אני מנהל בית ספר מקצועי מאוד. כך היה מיומו הראשון של בית הספר, ולכן אני בוחר את התלמידים שלי בקפידה. הכסף שלך לא קונה לך מקום אצלי. האדם שבך — כן. בשורה התחתונה, אני מחפש תלמידים רציניים. כאלה שבאים ללמוד באמת. בלי אגו, ובלי שטויות.   

אין צורך בידע או ניסיון קודם

החשש הנפוץ ביותר של מי שפונה אליי הוא חוסר ידע או ניסיון קודם. זה טבעי לגמרי — וחשוב לי שתדע שזה לא רק בסדר, אלא גם נקודת פתיחה מצוינת. כל התלמידים שמגיעים אליי מתחילים מאותה נקודה: בלי ידע מעשי קודם, ובלי ניסיון בעבודה טכנית מסודרת על אופנועים.

בשורה התחתונה: מי שמגיע עם ניסיון — לומד ליישר אותו. מי שמגיע בלי — בונה אותו נכון מההתחלה.

לאילו אופנועים הקורס מתאים?

99% מכלל האופנועים בעולם הם 'אופנועים מטריים', או אופנועים מילימטריים. והקורס שאני מציע לך מתאים לכל אופנוע מטרי בעולם הזה.

מעבר לכך, כל המערכות והמכניזמים של כל האופנועים המטריים דומים מאוד זה לזה. במקרים רבים, הם זהים לחלוטין. ולכן, הלימוד המעשי מתאים לכל סוגי האופנועים: אדוונצ'ר, כביש, קאסטום, מוטוקרוס, סופר-ספורט, אינדורו, טריאל. 

ללא יוצא מן הכלל.    

PSD 1141x300 11 145

111

תכנית הלימודים של החוויה המעשית

חשוב להבין מראש מה הקורס כן עושה — ומה הוא לא נועד לעשות. אז קודם כל, הקורס אינו מלמד הנדסה, משום שהנדסה לא לומדים במסגרת של 88 שעות. הוא גם אינו מיועד ללמד בנייה מלאה של אופנוע.

הקורס מלמד בדיוק את הנושאים שמופיעים בתכנית הלימודים — לא יותר ולא פחות. כל נושא שנכלל בתכנית נלמד לעומק, בצורה מעשית ומדויקת. נושאים שאינם מופיעים בה — פשוט לא נלמדים.

זהו קורס מעשי לחלוטין. אין חומר כתוב, אין מחברות, ולא כותבים במהלך ההדרכות. הלמידה מתבצעת דרך עבודה בידיים, התבוננות, פירוק, בדיקה והרכבה. בדיוק כפי שעובדים בפועל.

אחרי למעלה מ־30 שנות ניסיון בהדרכת טכנאות אופנועים מעשית, אני יודע בדיוק מה חשוב ללמד — ועל מה אין סיבה לבזבז לך זמן. המטרה של תכנית הלימודים פשוטה: להכין אותך לעבודה מקצועית ונכונה על אופנועים, ולאפשר לך לחיות עם כל אופנוע בארץ בצורה סופר חכמה, יעילה, בטיחותית, וחסכונית. 

בכל נושא, בכל פעולה, ובכל הדרכה — אין בולשיט, ואין בזבוז זמן. הזמן שלך חשוב לי, מאוד. ולכן הוא מנוהל כאן בצורה מדויקת ומכבדת.

PSD 767x767 78888

הדרכה 1 - להתחיל חכם! 

בהדרכה הראשונה תלמד לקנות, לסדר, ולעבוד עם כלי עבודה שמהניסיון שלי אפילו המקצוענים הגדולים ביותר בעולם הזה לא מכירים. 

בנוסף תלמד את כל הטכניקות שמאפשרות לך לעבוד הכי שונה שאתה יכול לדמיין ממה שראית כאן בארץ.

אתה תלמד לתקן כל רכיב שאתה נוגע בו. כן, לתקן. לא להרוס. לתקן. 

זו משימה פי מיליון יותר מאתגרת. אבל... פי מיליון יותר מעצימה ומתגמלת!    

PSD 1141x300 20

הדרכות 2 + 3 + 4 - המשולש הקדוש - מערכת ההפעלה של המצמד, מצערת, ובלמים

בכל אחת מ- 3 ההדרכות הללו נכניס לסדנה מכונה אחת או 2 של התלמידים, ואלמד אתכם כיצד הופכים כל אופנוע ישראלי במצב נוראי לאופנוע מושלם, חד, מדויק, ובטיחותי! ב- 20 שקלים לאופנוע, ומבלי להחליף אף חלק...

דבר אחד אני מבטיח לך - אף אחד לא מאמין לי שזה אפשרי. ואני בטוח שגם אתה חושב שאני מגזים - מאוד. אבל... זה בדיוק מה שאני עושה כל יום בחיי. וזה בדיוק מה שאני מלמד את התלמידים שלי בימי שישי.

3 ההדרכות הללו הן גולת הכותרת של החוויה המקצועית שאני מציע לך.

הדובדבן שבקצפת. ב- הא' הידיעה.

ומה לגבי עלויות?

ובכן, שיפוץ מוחלט של מערכת ההפעלה המכאנית של המצמד לא עולה אפילו שקל אחד. אם מדובר במערכת הידראולית - השיפוץ מסתיים ב- 3 שקלים. לא 30. 3 ש"ח. 
בשני המקרים, האופנוע נעשה פי 10 יותר חלק לרכיבה, והמצמד והגיר מכפילים את חייהם פי 10. 

גם השיפוץ של המכניזם של המצערת לא עולה אפילו שקל אחד, אבל הוא מצטרף לשינוי הדרמטי שגרמה מערכת ההפעלה של המצמד, ושניהם יחד הופכים כל רכיבה לחלום! 

טיפול עמוק וסופר יסודי של מערכת הבלימה הקדמית כפי שרק התלמידים שלי לומדים לבצע מסתכם בעלות כוללת של 5 ל- 7 שקלים. לכל היותר. השיפוץ של המערכת כפי שאנו מבצעים בסוף הקורס מסתכם באותה העלות - מקסימום 7 שקלים. 

555

הדרכה 5 - פרונט ובולמי זעזועים

בהדרכה הזו נתמקד ב- 3 היבטים שונים. קודם כל, תלמד להדק את ציר הגלגל הקדמי באופן שמאפשר לאופנוע להיות נייטרלי, חד, בטיחותי, וישר כמו סרגל.

בשעתיים שלאחר מכן תלמד למנוע מבעוד מועד נזילות ממחזירי השמן בבולמים הקדמיים - מבלי לפרק אותם ומבלי להוציא מהכיס אפילו שקל אחד.
זו הדרך היחידה למנוע תיקון נזילות שעלול להסתכם ב- 3000 עד 4000 ש"ח...

ב- 4 השעות האחרונות תלמד לכוון ולאזן את בולמי הזעזועים כמו טכנאי מרוצים באירופה.
אבל... בדרך פי מיליון יותר פשוטה וחכמה!
הכי חשוב, בלי כל הבולשיט והפוזה שהעולם שלנו מפוצץ בהם. 

הדרכה 6 - מערכת טעינת מצבר

בהדרכה הייחודית הזו תלמד את כל ההיבטים שאתה חייב להבין ולבצע על מנת למנוע מראש את כל התקלות במערכת הטעינה שהיא המערכת החשמלית הכי בעייתית באופנועים כאן בארץ.

99% מכל הבעיות החשמליות שתיתקל בהן אי פעם כאן בארץ, קשורות במערכת הטעינה, ונגרמות בשל החום הגבוה בישראל והחום שהמערכת עצמה מייצרת.
החום המשולב הזה הוא שילוב קטלני למערכת הטעינה.

הבעיה היא שכשמערכת הטעינה כושלת, התיקון שלה עלול להסתכם ב- 5000 עד 10,000 ש"ח. ולכן, אם תעשה מה שאני מלמד בהדרכה, לעולם לא תחווה בעיות במערכת הטעינה.

היא גם לא תעלה לך שקל בודד. אף פעם. 

PSD 1141x300 11 195366 1

הדרכות 7,8, 9 - בדיקה וכיוון מרווח שסתומים 

ב- 3 ההדרכות הללו התלמידים לומדים לבצע מדידה וכיוון של מרווח השסתומים במנוע.
זוהי פעולה מונעת הכשל הכי קריטית שכל מנוע דורש, במיוחד מנוע של אופנוע.

תלמידי הקורס לומדים לבצע כיוון מרווח שסתומים עפ"י שתי השיטות הקיימות - ברגים ו... שימסים. זוהי פעולה סופר מורכבת לביצוע, ולכן היא מתוזמנת לשלב יותר מתקדם בקורס, וכוללת 3 הדרכות רציפות.

העלות הכוללת של הפעולה כשאתה מבצע אותה אחרי הקורס תסתכם בשקל בודד ועד 30 ש"ח - במקרה הכי יקר.
30 ש"ח במקום 8000... 

P2130017 1 1

הדרכה 10 - שמן מנוע + מתיחת שרשרת הינע 

בחלק הראשון של ההדרכה תלמד לבחור את שמן המנוע הנכון, ולבצע החלפת שמנים מבלי להרוס את המנוע, המצמד והגיר. 

בחלק השני תלמד למתוח את שרשרת ההינע כמו מקצוען, מבלי להיהרג או לשבור את האופנוע! 

אני רוצה שתגיע הביתה. זו המטרה היחידה שלי בעולם הזה!   

12

הדרכה 11 - בלמים - שיפוץ שמרגיש כמו קסם

בהדרכה האחרונה של הקורס תלמד לשפץ ולשפר כל מערכת בלם קדמית לרמה שרק הלקוחות והתלמידים שלי מכירים. השיפוץ הזה כולל תהליך סופר ייחודי שמסכם את כל מה שלמדנו בקורס. הפעם הוא דורש עשרות רבות של שלבים קטנים שכל אחד מהם מתמקד בפרטים הקטנים ביותר.

התהליך שיצרתי במשך 3 עשורים מאפשר לכולנו להפוך כל מערכת בלימה בת 40 שנה למערכת בלימה הרבה יותר מדויקת, ליניארית ומושלמת בהשוואה לכל בלם של אופנוע חדש.

הפעולה הסופר פדנטית הזו אורכת יום שלם, והיא כוללת 200 שלבים קטנים שכל אחד מהם תורם את חלקו לתוצאה הסופית שמתקבלת בסוף התהליך - בלם קדמי כפי שמעולם לא חווית. מעולם. 

והכול ב- 2 ידיים, מבלי להחליף אף חלק, ובעלות כוללת של 5-7 שקלים.
זו לא טעות.  
 

ההדרכה הזו היא הבייבי שלי, היא גם הכי קריטית מבחינת הביצוע וההשלכות הבטיחותיות שלה. ולכן השארתי אותה לסוף.  

PSD 767x767 7

אם קראת עד כאן

אתה מבין שהקורס שיצרתי לא מתאים לכל אחד. האומנות שבאופנוע מיועדת לאנשים רציניים בלבד. 

כאלה שמוכנים ללמוד תהליך, לעבוד לאט, ולקחת אחריות אמיתית על המכונה שלהם.

אם זה אתה — שלח לי וואטסאפ עם:

• שם מלא
• דגם אופנוע
• למה חשוב לך ללמוד טכנאות אופנועים בצורה מקצועית

מבטיח לחזור אליך ברגע שאתפנה.

שחר לוי
050-863-3673

באותה המידה, אתה יכול לשלוח לי הודעה דרך האתר

 

אחרי 88 שיעורים מעשיים והיכולת הטכנית שתישאר אתך לנצח, זו ההשקעה

8950 ש"ח. 

אופן תשלום: העברה בנקאית. מזומן.  

 

באהבה אינסופית! כבן אדם.  

שחר לוי

0508633673