

שלום וברוך הבא.
אופנועים מורכבים במפעלים במהירות בזק על מנת להוזיל עלויות, ולכן חלק אדיר מהם יוצאים מהמפעל במצב עלוב! בלשון המעטה... ואז, הם מגיעים לארץ ומורכבים ע"י פטיש אוויר וג'פקה בידי אדם שמעולם לא למד מהו בורג ומקבל שכר של 35 ש"ח לשעה. זה האופנוע שאתה רוכש במיטב כספך. כחדש. משם ואילך חווה כל אופנוע ישראלי רק שרלטנות, אינספור קומבינות, התקנות מסוכנות, אינספור חלקי זבל מעלי אקספרס, והרס אינסופי שגורמים למכונה שבו להיות סופר יקרה וסופר מסוכנת!
בשורה התחתונה - אופנועים בארץ תמיד היו ותמיד יהיו במצב פחחחח. זו ישראל. והיא לא תשתנה לעולם. המצב רק מחמיר עם השנים.
האומנות שבאופנוע' היא חוויה מקצועית 100% מעשית שתוכננה מראש ללמד אותך להתמודד כמו אלוף עם כל אופנוע ישראלי טיפוסי, להכיר לך את כל הבעיות והתקלות שקיימות רק באופנועים בארץ, ולהוכיח לך איך אתה יכול להפוך בשתי ידיים כל אופנוע מקומי עלוב שכזה לאופנוע סופר מדויק, סופר בטיחותי, סופר מענג, ו... סופר זול לרכיבה!
ב- 20 שקלים לאופנוע, ו... מבלי להחליף אף חלק!!!

החוויה הסופר ייחודית שאני מציע לך תלמד אותך קודם כל לקדש מקצוענות! כן ידידי - מקצוענות!!! ומיד לאחר מכן - לכבד כל אופנוע, כל בורג, כל תבריג, וכל שלב בכל תהליך שתלמד לבצע באופן מעשי. זו הדרך היחידה לחיות עם כל אופנוע בדרך פי 100 יותר חכמה, מרתקת, מענגת, בטיחותית ו... זולה בהשוואה לגועל נפש שאתה חווה היום! ולכן, אם אתה חולם ללמוד את האומנות שבטכנאות אופנועים מ-ע-ש-י-ת כפי שאף אחד במדינה השרלטנית שלנו לעולם לא יכיר, הקורס שלי יטריף לך את כל החושים, יגרה לך את כל הבלוטות הכי קטנות במוח, ויעשה לך הכי טוב שאתה מסוגל לדמיין במעמקי הנשמה. כבנאדם.
קודם כל, ורגע לפני שאנו משוחחים בטלפון, אני מבקש שתקרא כל מילה שכתבתי כאן בדף הזה. לא לרפרף. לקרוא!!! אני לא מנסה למכור לך כלום, אני בסה"כ מנסה להציג בפניך באופן הכי ישר, מדויק, והגון מה החוויה המקצועית שיצרתי עבורך - מציעה לך. אם תאהב אני בטוח שאשמע ממך...
ואם כל מה שמעניין אותך זה כמה עולה הקורס, עשה לשנינו טובה ועזוב את האתר שלי כי לעולם לא תתקבל לבית הספר.
תודה מראש,
שחר לוי 🧡

100% לימוד מעשי!
בחוויה המקצועית שאני מציע לך אין תיאוריה, אין מחברת, אין לוח, ואין בולשיט! אבל... יש תמיד מכונה שעליה אנו לומדים, עגלת כלים עם כלי עבודה שלא תמצא באף מוסך בארץ או בעולם (מבטיח לך...), רוכבים אינטלגנטים שרוצים לקבל את הערך הכי גבוה לזמן שלהם, מדריך פדנט אחד, ובעיקר - המון א-מ-ת, ו... מציאות!
בכל הדרכה נכניס לסדנה מכונה אחת, 2, או 3, ועליהן נלמד תוך כדי ביצוע בפועל את הנושא שנקבע לאותו יום ספציפי. על פי תכנית הלימודים שמוצגת בהמשך דף זה. כך מתנהלות כל ההדרכות, החל מהדקה הראשונה ועד לאחרונה. רק ההדרכה הראשונה שונה במעט.
השלב הכי חשוב בלימוד שלך מתוכנן לקרות דווקא בבית, ולכן אתה חייב להתאמן וליישם על האופנוע שלך כל נושא שנלמד - בלי לעגל פינות ובלי לקמבן כל שלב שאתה מבצע! כל הדרכה בביה"ס מכינה אותך לבצע את הפעולה בבית - לאט, בזהירות, עם המון ביטחון, ועם גישה של מקצוען אמתי. דבר אחד אני מבטיח לך - אם תעשה בדיוק מה שאני מלמד אותך בהדרכות, תגלה שאתה תמיד מרגיש בבית, שאתה מצליח בכל משימה, ושאתה משיג תוצאות שאף אחד בעולם הזה לא מתקרב אליהן... גם לא בפנטזיה.
שישי קודש - באווירה משפחתית ואינטימית
סוף השבוע יוצר אווירה קסומה בהדרכות של ימי שישי. "שישי קודש". התלמידים ואני חולמים במשך כל השבוע על ימי השישי שלנו יחד בסדנה. וזה בדיוק מה שיקרה לך מהרגע שהקורס יחל. אני מתחייב לך שאתה תחלום כל השבוע רק על דבר אחד - על ימי השישי הסופר מיוחדים האלה. זוהי תחושה נפלאה וזה בדיוק מה שאני חווה במשך 30 שנה.

ימי לימוד ארוכים, באור יום!
יום לימודי ארוך מאפשר לך להתחיל נושא חדש בבוקר, ו... לסיים אותו בסוף היום, וזה בדיוק מה שעושה לך המון סדר בראש - כתלמיד. בנוסף, לימודים בשעות הבוקר, באור יום ט-ב-ע-י ולאחר שנת לילה טובה משפרים באופן סופר דרמטי את הערנות והפוקוס שלך. ולכן, כשאתה לומד בשעות היום המוח שלך יכול להכיל ולעבד הרבה יותר מידע בקלות גדולה יותר בהשוואה ללימודי ערב.
אופנועים הם מכונות סופר מורכבות, ולכן אם אתה רוצה ללמוד לעבוד עליהן כמו אלוף - מבלי לעשות טעות ולהיהרג חלילה, אתה חייב להיות חד וערני!!! זה יכול לקרות רק בלימודי יום! ורק באור יום...זו הסיבה היחידה מדוע אני לא מלמד בערב כבר 20 שנה.
מעבר לכך, לימודים בשעות היום חוסכים לך המון זמן וכסף על נסיעות! התלמידים כל הזמן מדברים על זה, זה אומר שזה באמת חשוב.
לעומת זאת, בקורסים הת-י-א-ו-ר-ט-י-י-ם שמציעים לך כאן בארץ לימודי ערב בלבד, אתה תגיע לכיתה מותש לחלוטין! בגלל הבוס, העבודה, מטלות היום, הלקוחות, ו... פקקי התנועה. ואז... תפתח את המ-ח-ב-ר-ת, תתחיל להעתיק מהלוח את הקשקוש שילמד אותך המדריך, ו... תירדם. כמה דבילי, הא?! לימודי ערב זו רמאות לשמה. לא בבית ספרי...
PrevNext
שגיב
"אחרי שנים שאני נמשך לתחום ובטוח שדרך הדרכות יוטיוב אני מבין גדול, החלטתי סוף סוף ללמוד באמת את המכונה שבאופנוע. עכשיו אחרי הקורס שהיה מקצועי ביותר, אני מבין כמה שטויות עשיתי לפני, ושמח על הזמן והצרות שחסכתי לעצמי בהמשך! שחר, אני רוצה להגיד תודה על חוויה מקצועית ומהנה. לפני הכל, אתה בנאדם נדיר שנותן את הלב, מקצוען ומורה מעולה!!! פשוט כייף להגיע בימי שישי לבית הספר; אווירה משפחתית, כל הדרכה וכל נושא תמיד מעניין ברור מעשי והכי מקצועי שיש!!! כל הכיתה מרותקת, ותמיד מופתעים מחדש שמפרקים מכלולים ומבינים באמת איך עובדים הדברים, איך לטפל ואיך לעבוד כמו מקצוענים ברמה הכי גבוהה! אני למדתי המון ונהניתי מכל רגע!!"
דוד
"אומרים שמוטב מאוחר מאשר אף פעם, נכון?! אז... אני רוצה לפרגן לאיש מאוד יקר בשבילי, שהיה מורה דרך ומדריך בכל הקשור לאופנוע. למדתי אצל שחר לוי קורס סופר מקצועי ומעניין, שעזר לי ועוזר לי עד עכשיו כאופנוען. חוץ מלהיות בקי, והכי מקצועי שיש בנושא האופנוע, האיש גם בן אדם משכמו ומעלה שכבוד גדול להימנות בן מכריו או חבריו. בשנת 2018 הבאתי לשחר את האופנוע שלי לצילומים והדגמות מקצועיות, ושחר פשוט שיפץ לי את האופנוע ללא עלות כלל. ברכיבה הראשונה אחרי זה פשוט לא זיהיתי את הכלי - משהו אחר לגמרי, הייתי בשוק! והכל בחינם ו... עם חיוך. לא הייתי בסדר שעד עכשיו לא יצא לי להודות ולפרגן אבל הגיעה העת ואני מקווה שהוא יסלח לי."
רותם
"בוקר. שעות לא שעות. מוסך באמצע תל אביב. טכנאות אופנועים! הסיבה שאני מתעורר בבוקר לא מובנת מאליה, ואני אומר תודה! תודה על כל מה שחוויתי בקורס אצל שחר לוי מבית הספר המכונה שבאופנוע. כי מאז חיי השתנו לטובה. למדתי מהטובים ביותר כיצד לגשת למכונה כל כך מופלאה ומרתקת שאין דומה לה. אז שחר, תודה שכן האמנת בי, תודה שנתת לי תקווה, ותודה שהפכת אותי מילד חסר ידע ואחריות לטכנאי אופנועים שמתפרנס בכבוד ולמד מקצוענות מהיא."
אלון
"זכיתי להכיר איש יקר עם לב ענק קוראים לו שחר לוי. ביחד עברנו חוויה מדהימה, בדרך להכיר וללמוד את המכונה שבאופנוע, חוויה שאותה לא אשכח בחיים...... אתה איש עם לב ענק, ההשקעה והאכפתיות שלך לכל אחד מהתלמידים במהלך הקורס, הייתה ניכרת כל הזמן! האנשים שפגשתי והכרתי בקורס הפכו למשפחה, אין הגדרה אחרת. הדרך לפנינו ארוכה, אבל אתך שחר ועם האנשים שזכיתי להכיר אני לא דואג. תודה שחר על הכל, ותודה לחברים הנפלאים...... אלף תודות לא יספיקו.........."
צחי
"10 שנים לקח לי להגיע לקורס האומנות שבאופנוע, ומקצוען ופדנט כמו שחר עדיין לא פגשתי. הידע שאני מקבל בקורס והיכולת לבצע טיפולים שוטפים ולכוון חלק מהמכלולים שווים כל רגע וכל שקל. סיימתי את הקורס לפני כשבועיים, וכל מה ששחר כתב מתאר אחד לאחד את מה שהקורס נותן: הבנה מכנית וטכנית של המכונה המדהימה שנקראת אופנוע, הידע והיכולת לבצע טיפולים שוטפים וטיפולים מונעים שמשפרים את חווית הרכיבה, מאריכים את חיי המכלולים השונים וחוסכים כסף רב בעלויות טיפולים במוסך. אין תחרות לשחר במקצועיות, ברצינות ובגישה! מומלץ לכל מי שרואה בעצמו אופנוען, אוהב את המכונה ורוצה לטפל בה כפי שאף מוסך לא יבצע עבורו!"
זאביק
"שחר אחי התחלנו בתור מדריך/מורה בקורס טכנאות אופנועים המדהים שלך, ובסוף נהינו כמו אחים. מאז עברו כמה שנים שאני עוזר ומציל חברים ומכרים עם בעיות מטורפות באופנועים, וגם מתפרנס מזה קצת. מי שלא מכיר אותך ולא למד אצלך לא יכול להבין אותי. ומי שחושב או מהסס לעשות את הקורס שלך ובסוף לא עושה - לא יכול להבין מה הוא מפספס! בקיצור אין כמוך מכול הבחינות - במקצועיות ובחברות."
מוטי
"קורס המכונה שבאופנוע מומלץ בחום לכל רוכב אופנוע! שחר מדריך מהנשמה... מספר 1, אלוף האלופים. לא לפספס".
אליעזר
"זכיתי להכיר איש יקר עם לב ענק קוראים לו "שחר לוי" מבית הספר לטכנאות אופנועים המכונה שבאופנוע. עברנו ביחד חוויה מדהימה בדרך להכיר וללמוד את המכונה שבאופנוע. חוויה שאותה לא אשכח בחיים...... אתה איש עם לב ענק, ההשקעה והאכפתיות שלך לכל אחד מהתלמידים במהלך הקורס הייתה ניכרת כל הזמן. והאנשים שפגשתי והכרתי בקורס הפכו למשפחה. אין הגדרה אחרת. הדרך לפנינו ארוכה, אבל אתך שחר ועם האנשים שזכיתי להכיר אני לא דואג. תודה על הכל, ותודה לחברים הנפלאים...... אלף תודות לא יספיקו.........."
שלמה
"קורס האומנות שבאופנוע הוא פשוט חוויה מדהימה! שווה כל רגע ושקל, והכי חשוב - שחר אתה בנאדם זהב!"
ויקי
"אין עלייך שחר! לפני הכול אתה איש מדהים!! ו... מורה נהדר. ישר כוח!!!"
אילן
"אלוף האלופים יא שחר, הקורס טכנאות אופנועים שלך שווה כל עשר אגורות, מה גם שהידע מעצים בצורה בלתי רגילה!!!"
רוברט
"קורס מומלץ מאוד, הוסיף לי כל כך הרבה!"
צור
"אני בדרך כלל לא כותב כי אני גרוע בזה, אבל לפעמים צריך כי שחר מבית הספר לטכנאות אופנועים מעשית הוא אחד האנשים המדהימים שיצא לי להכיר בתור בנאדם. שחר היקר, אתה היחיד שהצלחת לפתוח לי את העיניים שעל אופנוע לא עולים ונותנים גז. אתה לימדת אותי שיש כל כך הרבה דברים לפני זה, אז תודה לך. אתה מורה נהדר שמסביר כל דבר הכי טוב שאפשר וזה פשוט מדהים לראות איך כל הכיתה מרותקת!"
אלעד
"חיפשתי מקום שילמד אותי איך לגשת ולטפל בידיים שלי באופנוע שכל כך יקר לי. בלי לעשות נזק! כשהתחלתי ליישם את מה שלמדתי בקורס לטכנאות אופנועים האומנות שבאופנוע, הכול הפך חלק יותר, וכיף יותר. החיבור למכונה שלי גדל משמעותית ברגע שהתחלתי להקשיב לה והיא לי... יום אחד שחר עלה על האופנוע שלי וגילה שאני נוסע עם גלגל קדמי נעול כמעט לגמרי (יומיים אחרי שהחלפתי רפידות בלם במוסך). שחר לא עזב אותי לרגע וישב ימים כלילות על מנת לפתור את הבעיה. בסוף קיבלתי אופנוע שלם שמרגיש יותר חדש מאשר בחברה! אז אם אתם רוצים ללמוד איך להתייחס למכונה שלכם באופן שמגיע לה, ורוצים ללמוד מהטוב ביותר הגעתם למקום הנכון!"
ימים, שעות, תאריכים
הקורס נמשך 88 שעות אקדמאיות שמתחלקות על פני 11 מפגשים מעשיים מאירי עיניים!
הלימודים מתבצעים בכפר סבא, בימי שישי, 8 שיעורים כל מפגש.
מתחילים ב- 8:30 בבוקר, ומסיימים ב- 15:30 אחה"צ.
הקורס הבא יחל בסוף אפריל / תחילת מאי 2025. ההרשמה בעיצומה!

למי מיועדת החוויה המעשית?
קורס 'האומנות שבאופנוע' מתאים לכל מי שחולם להתבונן, לגשת, להבין, ולעבוד על כל אופנוע כמו טכנאי מרוצים ברמה הגבוהה ביותר בעולם! בלי שכונה, ובלי קומבינות. הקורס שלי מחייב אנשים עם מוח... כן. מוח. כאלה שמחפשים משהו מעבר ל... "כמה עולה?" אלה לדוגמה, אנשים בלי מוח...
תנאי קבלה לביה"ס
קודם כל - הכסף שלך ממש לא מעניין אותי, ממש לא. אני מנהל בית ספר סופר מקצועי שדורש אנשים מיוחדים מאוד, ולכן אני בוחר את התלמידים בפינצטה סופר זעירה. כך היה מיומו הראשון של ביה"ס, וכך יהיה עד יומו האחרון. זה בדיוק מה שאנסה להבין בשיחת הטלפון בינינו...
האם נדרש ידע או ניסיון?
החשש הכי גדול של 99% מהאנשים שפונים אליי זה איך הם יסתדרו עם חוסר הידע והניסיון שלהם. אז תן לי רק לספר לך שמעולם לא פגשתי אף אדם כאן בארץ שיודע להחזיק רצט, לשחרר בורג, ובוודאי לא להדק בורג. אפילו לא אחד... זה אומר שכל התלמידים מתחילים מאותה הנקודה, מ- 0. בשורה התחתונה, הקורס שיצרתי עבורך אינו דורש כל ידע ו/או ניסיון קודמים!
לאילו אופנועים הקורס מתאים?
99% מכלל האופנועים בעולם הם 'אופנועים מטריים', או אופנועים מילימטריים. והקורס שאני מציע לך מתאים לכל אופנוע מטרי בעולם הזה. מעבר לכך, כל המערכות והמכניזמים של כל האופנועים המטריים דומים מאוד זה לזה. במקרים רבים, הם זהים לחלוטין. ולכן, הלימוד המעשי מתאים לכל סוגי האופנועים: אדוונצ'ר, כביש, קאסטום, מוטוקרוס, סופר-ספורט, אינדורו, טריאל. ללא יוצא מן הכלל.

תכנית הלימודים של החוויה המעשית
1. קודם כל, הקורס לא מלמד אותך הנדסה, כי הנדסה לא לומדים ב- 88 שעות.
2. החוויה המקצועית לא מלמדת אותך לבנות אופנוע ב- 88 שעות.
3. הקורס מלמד בדיוק מה שמצוין בתוכנית הלימודים. לא יותר. ולא פחות. ולכן אם לא ציינתי נושא כלשהו - לא תלמד אותו.
4. התלמידים לא מקבלים חומר כתוב הביתה. בנוסף, לא כותבים בקורס.
אם אתה רוצה ללמוד לעבוד על אופנועים כאן בארץ, אתה חייב לסמוך עליי שאחרי 30 שנות ניסיון כמדריך לטכנאות אופנועים מ-ע-ש-י-ת, אני יודע בדיוק מה ללמד אותך, ועל אילו נושאים לא לבזבז לשנינו את הזמן. המטרה של תכנית הלימודים פשוטה מאוד - להכין אותך לעבודה מקצועית על אופנועים, ולאפשר לך לחיות עם כל אופנוע כאן בארץ באופן הכי חכם, יעיל, בטיחותי, ו... זול!!! זה בדיוק מה שאוכיח לך לכל אורך הקורס. בכל נושא. בכל מילה. בכל פעולה. ובכל הדרכה. אצלי אין בולשיט. ואין בזבוז של זמן. הזמן שלך קדוש עבורי - הרבה יותר מכפי שהוא חשוב לתלמידי הקורס.

הדרכה 1 - להתחיל חכם!
בהדרכה הראשונה תלמד לקנות, לסדר, ולעבוד עם כלי עבודה שאפילו המקצוענים הגדולים ביותר בעולם הזה לא מכירים. בנוסף תלמד את כל הטכניקות שמאפשרות לך להיות ההיפך המוחלט מהשרלטן הישראלי המצוי שנוגע בדבר אחד, והורס תמיד הכול מסביב... אתה תלמד בדיוק ההיפך, וזה אומר לתקן כל מה שאתה נוגע בו. הכל כולל הכול. זו משימה פי מיליון יותר מאתגרת, אבל... באותה המידה - פי מיליון יותר מעצימה ומתגמלת!
הדרכות 2 + 3 + 4 - המשולש הקדוש - מצערת, בלמים, מצמד.
בכל אחת מ- 3 ההדרכות הללו נכניס לסדנה כל פעם מכונה אחרת של אחד מהתלמידים, ואלמד אתכם כיצד הופכים אופנוע פחחחח ישראלי לאופנוע מושלם, חד, מדויק, ובטיחותי! והכול, ב- 20 שקלים לאופנוע, ומבלי להחליף אף חלק... דבר אחד אני מבטיח לך - אף טכנאי אופנועים בעולם הזה לא יכול להתעלות על התוצאה שאדגים בפניך גם אם תיתן לו 5000 דולר! אני מתכוון לכל מילה. מבחינתי - 3 ההדרכות הללו הן גולת הכותרת של החוויה המקצועית שאני מציע לך... הדובדבן שבקצפת. ב- הא' הידיעה.

הדרכה 5 - פרונט ובולמי זעזועים
בהדרכה הזו נתמקד ב- 3 היבטים שונים. קודם כל, תלמד להדק את ציר הגלגל הקדמי באופן שמאפשר לאופנוע להיות נייטרלי, חד, בטיחותי, וישר כמו סרגל. בשעתיים שלאחר מכן תלמד לתקן נזילות ממחזירי השמן בבולמים הקדמיים - מבלי לפרק אותם ומבלי להוציא מהכיס אפילו שקל אחד. המוסך יגבה על תיקון של נזילה כזו 3000 עד 4000 ש"ח, וגם יהרוס לך את כל האופנוע על הדרך... ב- 4 השעות האחרונות תלמד איך לכוון את בולמי הזעזועים כמו טכנאי מרוצים באירופה, אבל... בדרך פי מיליון יותר פשוטה וחכמה! ובלי כל הבולשיט והפוזה שהעולם שלנו מפוצץ בהם...
הדרכה 6 - מערכת טעינת מצבר
בהדרכה הייחודית הזו תלמד את כל ההיבטים שאתה חייב להבין ולבצע על מנת למנוע מראש את כל התקלות במערכת הטעינה שהיא המערכת החשמלית הכי בעייתית באופנועים כאן בארץ. 99% מכל הבעיות החשמליות שתיתקל בהן אי פעם כאן בארץ קשורות במערכת הטעינה. הבעיה היא שכשזה יקרה, תמיד "ישחילו אותך" ב- 5000 עד 10,000 ש"ח על התיקון... לך התיקון לא יעלה אפילו שקל בודד.
הדרכות 7,8, 9 - בדיקה וכיוון מרווח שסתומים
בארץ, אף אחד לא מבצע מדידה ו/או כיוון מרווח שסתומים במנוע. קודם כל, כי אף רוכב לא מוכן לשלם על הפעולה היקרה הזו. הוא פשוט מוכר לך את האופנוע!!! ושנית, כי למכונאים אין מושג איך לבצע אותה, הרי בארץ אף פעם לא למדו מכונאות אופנועים. בשורה התחתונה, מעטים המנועים בארץ שמגיעים ל- 100,000 ק"מ. רובם נהרסים ונפתחים לפני כן, ואז אתה נדרש לשלם על התיקון 20 או 30 אלף שקל... תלמידי הקורס לומדים לבצע כיוון מרווח שסתומים עפ"י שתי השיטות הקיימות (ברגים + שימסים) כפי שאף אחד בארץ לא יודע. העלות הכוללת של הפעולה תסתכם בשקל אחד במקרה הזול וב- 30 ש"ח במקרה הכי יקר. 30 ש"ח במקום 8000...

הדרכה 10 - שמן מנוע + מתיחת שרשרת הינע
בחלק הראשון של ההדרכה תלמד לבחור את שמן המנוע הנכון, ולבצע החלפת שמנים מבלי להרוס את המנוע כפי שמחצית מהאנשים כאן בארץ עושים. בחלק השני תלמד למתוח את שרשרת ההינע כמו מקצוען, מבלי להיהרג או לשבור את האופנוע!
הדרכה 11 - בלמים - שיפוץ שכולו קסם
בהדרכה הזו תלמד לקחת כל מערכת בלם קדמית ולשפר אותה ברמה שאף אחד בעולם הזה לא יודע לבצע. אף אחד. ההדרכה הזו היא הבייבי שלי, ולכן השארתי אותה לסוף. בהדרכה הזו אני מלמד אתכם לעשות קסמים. כן ידידי, קסמים. בסוף ההדרכה תוכל להפוך כל נגיעה במנוף הבלם לקסם של ממש, כזה שמעולם לא חווית!!! והכל ב- 5 שקלים.
באהבה אינסופית!
שחר


כמה תצטרך להשקיע בעצמך?
8950 ש"ח.
אופן תשלום: מזומן.
באהבה אינסופית! כבן אדם.
שחר לוי